Savjeti i linkovi Obavijesti Newsletter

Način života

PUŠENJE je jedan od najutjecajnijih rizika za razvitak ateroskleroze, odnosno razvoja komplikacija na srcu i krvnim žilama. Opasnost pušenja upravo leži u ubrzanom oštećenju krvnih žila. Taj nepovoljni utjecaj zbraja se s drugim čimbenicima. Prestanak pušenja dovodi do smanjenja komplikacija i napredovanja daljeg oštećenja žila. Ako pušite pokušajte prestati. Prestankom pušenja uvelike ćete smanjiti rizik ne samo od bolesti srca, nego i raka pluća i niza drugih bolesti. 

PREKOMJERNA TJELESNA TEŽINA opterećuje tijelo ne samo u smislu bržeg propadanja kostiju i zglobova, već i metabolički. Masno tkivo u organizmu opterećuje cirkulaciju, povećava otpor optoku krvi. Uz to je redovito povezana s tjelesnom neaktivnošću.

TJELESNA NEAKTIVNOST: Svakodnevni život donosi najčešće sjedeća zanimanja, vožnju automobilom, dizalom, pokretnim stepenicama. Praktički nestaje svaka iole zamjetna tjelesna aktivnost. Kod tjelesno neaktivne osobe dva puta je veći rizik za nastanak bolesti srca i krvnih žila u odnosu na osobe koje su tjelesno aktive. Redovita tjelesna aKtivnost smanjuje rizik od bolesti srca i krvnih žila, SNIZUJE KRVNI TLAK, pridonosi održavanju poželjne tjelesne težine, povoljno djeluje na psihofizičko stanje i pomaže pri prevladavanju stresa.

Anketa
Koliko vježbate?
Svaki dan!
1-3 puta tjedno
1-3 puta mjesečno
Samo prije odlaska na more
Bioprognoza

Kliknite za bioprognozu

Odaberite kretanje

Počnite vježbati polako i povećavajte aktivnosti s vremenom, kako naprezanje, tako i učestalost - jer Vaše će srce postajati jače. Smanjenje srčanožilnog rizika moguće je postići tjelovježbom u trajanju od barem 30 min.za odrasle odnosno 60 min. za djecu.